پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
زندگی نامه امام حسن
نوشته شده در پنج شنبه 2 آبان 1392
بازدید : 1413
نویسنده : امیر حسین دلشاد غلامی
امام حسن

تحت تربيت پدر بزرگوار خود قرار گرفت . امام حسن (ع ) پس از شهادت پدر بزرگوار خود به امر خدا و طبق وصيت آن حضرت ، به امامت رسيد و مقام خلافت ظاهري را نيز اشغال کرد، و نزديک به شش ماه به اداره امور مسلمين پرداخت . در اين مدت ، معاويه که دشمن سرسخت علي (ع ) و خاندان او بود و سالها به طمع خلافت ( در آغاز به بهانه خونخواهي عثمان و در آخر آشکارا به طلب خلافت ) جنگيده بود، به عراق که مقر خلافت امام حسن (ع ) بود لشکر کشيد و جنگ آغاز کرد. ما دراين باره کمي بعد تر سخن خواهيم گفت . امام حسن (ع ) از جهت منظر و اخلاق و پيکر و بزرگواري به رسول اکرم (ص ) بسيار مانند بود. وصف کنندگان آن حضرت او را چنين توصيف کرده اند: " داراي رخساري سفيد آميخته به اندکي سرخي ، چشماني سياه ، گونه اي هموار، محاسني انبوه ، گيسواني مجعد و پر، گردني سيمگون ، اندامي متناسب ، شانه يي عريض ، استخواني درشت ، مياني باريک ، قدي ميانه ، نه چندان بلند و نه چندان کوتاه . سيمايي نمکين و چهره اي در شمار زيباترين و جذاب ترين چهره ها ". ابن سعد گفته است که " حسن و حسين به ريگ سياه ، خضاب مي کردند "
کمالات انساني


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , زندگی نامه امامان , ,
:: برچسب‌ها: زندگی نامه امام حسن ,



بازدید : 2079
نویسنده : امیر حسین دلشاد غلامی

دانلود ویژوال بیسیک 6 کم حجم قابل حمل (پرتابل) Visual Basic 6.0 Portable

 

دانلود ویژوال بیسیک 6 کم حجم قابل حمل (پرتابل) Visual Basic 6.0 Portable

ویژوال بیسیک 6 کم حجم قابل حمل (پورتابل)

Visual Basic 6.0 Portable

 

در این بخش دانلود ویژوال بیسیک 6 کم حجم قابل حمل (ورژن پورتابل) را آماده دانلود کرده ایم. این ورژن با حجمی بسیار کمتر از ویژوال بیسیک اصلی آماده شده است و شما نیاز به نصب آن هم ندارید. فقط کافی است فایل را دانلود کنید و اجرا کنید ! در این ورژن برخی از امکاناتی که ممکن است برای برخی افراد غیر ضروری تلقی شود ، حذف شده است تا حجم نرم افزار فوق العاده کاهش یابد. همینک می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت عصر دانلود دریافت کنید.

 

 

 
4.31/5 (86.12%) 170 votes

فرمتفرمت : exe

حجمحجم : 5 مگابايت

دانلود دانلود : لينک مستقيم | لينک کمکی

رمزرمز : www.asrdownload.com

منبعمنبع : عصر دانلود


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , رایانه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ویژوال بیسیک 6 ,