پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ترین اوریگامی های دنیا +عکس - آکا
نوشته شده در شنبه 12 مرداد 1392
بازدید : 2196
نویسنده : امیر حسین دلشاد غلامی

ترین اوریگامی های دنیا +عکس - آکا

امی های مختلف نیاز به تمرکز و دقت بالا دارد چرا که یک اشتباه می تواند کل کار را از بین ببرد. از اوریگامی گاهی می توان در راه های مختلفی نیز استفاده کرد که یکی از انها ایجاد اثرات هنری است.

گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، اوریگامی که از یکی ازسنت های قدیمی ژاپنی است این روزها طرفدارانی جهانی دارد که باعث شده است شکل های جدید وارد دنیای اوریگامی شود و حتی برخی در این صنعت به پیشتازی برسند.

"یوهان شرفت" هنرمند هلندی یکی از پیشتازان نقاشی و اوریگامی در اروپا و تقریبا کل دنیا است. او به زیبایی می تواند اوریگامی پرندگان را بسازد و پس از آن با استفاده از رنگ های مختلف آن ها دقیقجالب ترین اوریگامی های دنیا +عکس - آکاا مانند نمونه های واقعی می کند.


:: موضوعات مرتبط: ریاضی , ,



زندگينامه حضرت مهدي(ع)
نوشته شده در شنبه 12 مرداد 1392
بازدید : 1398
نویسنده : امیر حسین دلشاد غلامی

زندگينامه حضرت مهدي(ع)


ولادت
ولادت حضرت مهدي صاحب الزمان ( ع ) در شب جمعه ، نيمه شعبان سال 255يا 256هجري بود پس از اينكه دو قرن و اندي از هجرت پيامبر ( ص ) گذشت ، و امامت به امام دهم حضرت هادي ( ع ) و امام يازدهم حضرت عسكري ( ع ) رسيد ، كم كم در بين فرمانروايان و دستگاه حكومت جبار ، نگراني هايي پديد آمد . علت آن اخبار و احاديثي بود كه در آنها نقل شده بود : از امام حسن عسكري ( ع ) فرزندي  تولد خواهد يافت كه تخت و كاخ جباران و ستمگران را واژگون خواهد كرد و عدل و داد را جانشين ظلم و ستم ستمگران خواهد نمود . در احاديثي كه بخصوص از پيغمبر ( ص ) رسيده بود ، اين مطلب زياد گفته شده و به گوش زمامداران رسيده بود   در اين زمان يعني هنگام تولد حضرت مهدي ( ع ) ، معتصم عباسي  ، هشتمين خليفه عباسي   ، كه حكومتش از سال 218هجري آغاز شد ، سامرا ، شهر نوساخته را مركز حكومت عباسي   قرار داد اين انديشه - كه ظهور مصلحي پايه هاي حكومت ستمكاران را متزلزل مي نمايد و بايد از تولد نوزادان جلوگيري كرد ، و حتي مادران بيگناه را كشت ، و يا قابله هايي را پنهاني به خانه ها فرستاد تا از زنان باردار خبر دهند - در تاريخ نظايري دارد . در زمان حضرت ابراهيم ( ع ) نمرود چنين كرد . در زمان حضرت موسي ( ع ) فرعون نيز به همين روش عمل نمود . ولي خدا نخواست . همواره ستمگران مي خواهند مشعل حق را خاموش كنند ، غافل از آنكه ، خداوند نور خود را تمام و كامل مي كند ، اگر چه كافران و ستمگران نخواهند در مورد نوزاد مبارك قدم حضرت امام حسن عسكري ( ع ) نيز داستان تاريخ به گونه اي   شگفت انگيز و معجزه آسا تكرار شد   امام دهم بيست سال - در شهر سامرا - تحت نظر و مراقبت بود ، و سپس امام يازدهم ( ع ) نيز در آنجا زير نظر و نگهباني حكومت به سر مي برد به هنگامي كه ولادت ، اين اختر تابناك ، حضرت مهدي ( ع ) ، نزديك گشت ، و خطر او در نظر جباران قوت گرفت ، در صدد بر آمدند تا از پديد آمدن اين نوزاد جلوگيري كنند ، و اگر پديد آمد و بدين جهان پاي  نهاد ، او را از ميان بردارند   بدين علت بود كه چگونگي احوال مهدي   ، دوران حمل و سپس تولد او ، همه و همه ، از مردم نهان داشته مي شد ، جز چند تن معدود از نزديكان ، يا شاگردان و اصحاب خاص امام حسن عسكري ( ع ) كسي او را نمي ديد . آنان نيز مهدي  را گاه بگاه مي ديدند ، نه هميشه و به صورت عادي.

 


:: موضوعات مرتبط: تاریخ , مذهبی , زندگی نامه امامان , مهدویت , ,